Dag 06 – Min dag

Sista dagen där barnen är borta på Höstlov. Således lite unikt med sovmorgon-till-halv-åtta-frukost-i-lugn-och-och-ändå-i-tid-till-jobbet. Det kommer inte hända igen under 2010 i varje fall.

Äsch lite rörig dag på jobbet. Först fick jag reda  på att en kollegas förälder gått bort oväntat under natten, vilket satte en konstig stämning på dagen. Sedan mailade dagis och berättade att två fröknar ska sluta så då blev jag på dåligt humör. Sedan hade jag en fotografering som kändes så där. Däremellan hann jag förstås jobba en del.

Hann shoppa  strumpbyxor och julgardiner (!!) innan middag på detta eminenta ställe. Sedan diskussion med Maken på Skype om huruvida vi ska lägg bud på ett hus eller inte. Först ville han och inte jag. Sedan när jag sa ja, så ändrade han sig. Puh nu vet jag knappt vad vi har bestämt…

2 thoughts on “Dag 06 – Min dag

  1. Ja just nu så ska vi båda lägga bud tror jag. Mäklaren trollar fram en extravisning i morgon bitti så får vi se sen. Känns grymt skönt att gårunt SJÄLVA i huset om inte annat och reka jämfört med visningen i söndags när det var massor med folk.

Kommentera

