Äsch

Det händer inte så mycket.

Bf igår. Och det spelar ingen roll hur mycket man tänker  i förväg VI GÅR SÄKERT ÖVER TIDEN för det känns ändå så tröttsamt när man verkligen gör det. Idag har jag inte gjort någonting. Gått mellan köket och soffan.  Känns som om trombosrisken har ökat 500% de sista dagarna.

Kvar att göra:

– skruva ihop spjälsäng (kommer vi använda den före maj?)

– skruva ihop gammal barnvagn (äsch vem vill gå ut i det här vädret…)

– dammsuga huset kanske (ja jo)

– skura av skötväskan från förra svängen (any day)

Gah.

One thought on “Äsch

  1. Ah! Var det så det var. Samma som här då. Jag har också ställt in mig på en vecka efter bf (vilket ska vara gränsen för mig enligt läkaren), men det spelar ingen roll: varje dag tänker jag ändå att i dag kan vara dagen, i dag kanske hon kommer. Fast jag har INGA tecken på det. Noll. Inte ens en flertimmarspromenad i dag skakade fram en endaste liten förvärk. Ack.

Kommentera

