Saker jag tänker på just nu:

– om mossa växer på vintern.

– om 2-åringens  bilbarnstol blir krånglig i baksätet när det inte finns några bakdörrar på bilen.

– om jag ska göra chokladsås.

– om hur sjukt irriterande det är med outtröttliga sms som undrar om jag har fött barn eller inte. SOM OM jag inte skulle informera världen om det hände. Går jag över tiden för att det är kul eller?  Förresten glöm också alla käcka tillrop som ”jamen den vill nog stanna där inne för att det är varmt och gött”, jag har passerat min humorgräns nu gott folk.

– om jag borde köpa en morgonrock.

 

2 thoughts on “Saker jag tänker på just nu:

  1. Haha, ja fy fan. Men det där är universalt – drabbar alla. Vi är ju inte framme vid bf ännu (lördag), men jag har hört det där dagligen i två, tre veckor redan. Fast den här gången ringer telefonen MYCKET mindre än förra gången och den här gången är intresset sjukt mycket svalare hos närmaste kretsen. På gott och ont – i detta fallet på gott, måste jag säga. Och faktiskt så är humöret sjukt mycket bättre den här gången, för jag har, även om jag hoppats på annat, utgått ifrån övertid. Det kan jag säga att jag inte gjorde förra gången. Flåsa på, syster (okej, jag bjöd på en liten liten. Men den slinker nog igenom! ;))

Kommentera

