Day 19 – a song from your favorite album

Ingen aning här heller. Numera så lyssnar åtminstone jag väldigt sällan på hela album. Det är mest listor på spotify på olika teman. Men ett album som kan gå från början till slut på spotify är  Gloria, och första sången på andra albumet är People like you and me. Äsch nu lämnar jag youtubelänkar till förmån för spotify, det kanske jag borde ha gjort från början.  Konserten relaterad till den här skivan, såg jag på Katalin. Och i flera år hade jag konsertaffischen inramad på väggen. För de fina färgarna. Och yes den är signerad 😉

Kommentera

