Bara så att ni vet

Jag har inte hunnit köpa en sport-bh. Och min  garderob har fortfarande inte någon ”lite större tshirt som lämpligen passar till ett par knälånga svarta löpartajts”.

Men.

Idag efter middag tog jag Iphonen, blippade på Runkeeper och drog ut på gatorna.  Familjen vinkade av som om jag var på väg jorden runt ungefär.

Halvvägs stannade jag och knäppte kort på regnbågen över vårt hus. Nästan hemma stannade jag och MMS:ade en bild på mina fötter till Coachen.

Och nu har jag uppdaterat Runkeeper och Funbeat som den app-skadade människa jag är.

Frågor på det?

7 thoughts on “Bara så att ni vet

    • hetsa du bara… jag har ett mkt anonymt anv.namn där, de två första bokstäverna i mitt förnamn, mellanslag, första bokstaven på mitt efternamn. Kanske borde ha något coolare? Den Flygande Höken? Om du är Galopperande Grävlingen kanske?

Kommentera

